30 november

Första advent igår,
igår vaknade man upp brevid  min gullegris :)
sen skulle jag åka till träning, efter träningen tträffade
jag linda, det blev kolla lite på kullavägen när de spelade
sen blev det stan en lite runda,  och sedan bowling :)

imorgon, börjar ju julkalender (y) hehe
får väl se om det är något att titta på i år :p

idag har det varit skolan, efter skolan blev det lite städning
och plugg. Nu sitter jag och väntar för att gå in till grannen och få
massage :)  sen blir det att gå en runda med gabbe :)

imorgon- skolan, efter skolan blir det lite pluggandet, sen kommer älskling
på kvällen och då blir det kolla "flickan som lekte med elden" :)

ha det najs,
NU är det snart loooooov:)


min pojke är finast :* <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0