Ny design!

Ny design :) tack lina!

Idag var man ledig från skolan, känns rätt skönt. Är verkligen skoltrött nu..
Menmen,
Helgen har varit toppen, i fredags var jag med älskling,
firat hans pappa, farmor och farfar.
Lördags var det öppet hus, sen kollade jag älskling när han brottades :)
på kvällen skulle vi tura med min familj. Sen körde älskling hem..
Söndag var det upp tidigt och träna småtöserna. :) sen blev det hem och städa
och ta det lugnt. var ute och gick en runda med amanda på kvällen, mys :)

och idag, har jag inte gjort så mkt. PLUGGAT! bläää.


Ibland undrar jag vilka vänner man kan lita på.
Just nu, finns det bara få.

Jag orkar inte kämpa för vår vänskap ska fortsätta brinna.
Jag hoppas du/ni kommer inse någon dag vad det är ni håller på med!
Kom inte och be om hjälp, för jag tror det kommer vara försent då.
Äkta vänner, det vet jag inte om vi kan kalla det längre..




menmen, nu är det snart lägg dags känner jag, är helt slut och ont i huvudet.
Ha det najs,

/ Liiiina,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0