Timmi Kvist <3

Timmi, när jag träffade dig för första gången kändes det som tiden stannade upp och allt blev bra igen. Du tog tillbaka min glädje som jag trodde hade försvunnit. Ska jag vara helt ärlig trodde jag aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt. Jag är glad att livet vände till något bra, att det blev som det blev. För utan dig i mitt liv är jag inte hel. De bästa stunderna är när jag är med dig, när du håller i min hand och när du håller runt om mig.
Timmi, du är helt otrolig. Varje gång jag inte är med dig känns allt så tomt, som det saknas något. När jag är med dig är allt så bra. Du har ögon som diamanter och läppar som guld. Du är underbar, fin, perfekt & helt jälva otrolig. Känslorna bara växer och växer, och jag kan inte sluta tänka på dig. Jag hade kunnat skriva så mycket mer, men jag kan inte få fram orden. Du är helt obeskrivlig hjärtat. Oavsett vad som kommer hända så kommer jag alltid att älska dig. För mig är du allt och den enda.

Timmi Patrik Kvist , 25 augusti 2009
du är helt otrolig, jag älskar dig mest <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0