Trött..

Ännu en tråkig dag... vädret gör det ju ännu bättre... bläää
skolan idag var helt okej förutom sista lekionen, SP-INTRO!
det tar dööö på mig, kommer snaart ge upp. För de kan ju inte
säga samma saker, sen när man gjort en sak de har sagt
så måste man sudda ut allt och göra om det för det var fel skrivet..
KOmmer få ig ändå, man ja . ger upp snart!

Sitter och har precis gjort klart tyskaläxan, nu är det bara
samhällsläxan till imorgon som jag har kvar att göra.
sen bär det hem till älskling en runda :)
som gör mig på bättre humör, så det är bra :) hehe
jag älskar min timmipojke mest <3<3<3<3
du är guld värd älskling,

imorgon är det en låååång dag i skolan,
men snart är det helg :)
på fredag efter skolan blir det hem till sofie och kolla svalövscupen :)
lördag- upp tidigt för att åka till hittarp, och då är det avslutning för alla lagen i kullavägen :)
sen efter det blir det hem till älskling, och en massa mys :)
söndag blir det upp  tidigt igen, blir antingen åka in till stan och träna, eller blir kolla påarpscupen. ^^

/ LiiiiiiinaNiilsson ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0