3 år av saknad!

3 år, vila i frid morfar.
jag saknar dig så sjukt
mycket. men hoppas du
har det bra. <3

ja, då var lovet slut. tyvärr.
det har varit ett toppen lov.
underbara vänner, gymmat,
varit med älskling, husvagnen.
Mycket rolig vecka :)
Pappa sa att nu ska vi också kampa i husvagnen
i rösstång, och där också timmis föräldrar :) ska bli kul!

fredags åkte jag hem till tina, vi red en lite runda. och jag
blev avslängd förförsta gången :P haha. menmen.
efter det gjorde vi v oss, och hade allmänt kul framför kameran.
sedan hämmtade sebbe och robban oss, och så åkte vi hem
till micke på fest. så sjukt kul. blev mycket sing star så man var
rätt hes efter det. haha

idag så åkte älskling hem, du får krya på dig <3
sedan åkte jag ner till gymmet och gymmade med
linda :D
så nu ska man börja ta tag i träningen igen.
fotbollsskorna får stå på skohylla nu. när jag kom
hem från gymmet gjorde jag inte så mycket. sitter
just nu och tråkar. är klar med min labortionsrapport som
ska vara inne imorgon :)
tror nog att det blir tv och kolla gustav 2, sedan skulle det komma
en annan långfilm :)

så ikväll blir det väl bara att njuta av den sista tiden av lovet.

9 veckor kvar, och sen är det äntligen sommarlov :D

/ love lina ♥


jag och tina innan festen :)



denise, jag och tina


robban och jag när vi sjöng sing star


får bli en bild på älskling också, när vi var påväg
till röstånga :)<333
Jag älskar dig timmi kvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0