dag efter dag, saknaden är stor!

Bertil Johnsson, min älskade morfar!
det är snart 3 år sen ditt hjärta slutade att slå,
sen du tog ditt sista andetag.
så många tårar som fällts sedan då
alla lova & sa,
att allt skulle bli bra
men det blev ju inte så,
för liten för att veta,
för stor för att tro
livet utan dig,
det var ju rena mardrömmen för mig.
tårarna som fällts sedan då,
rinner fortfarnade våta nerför min kind
men allt jag ville höra & säga var
ett litet "hej då" ..




Jag saknar dig sååå otroligt morfar!
Du var min förebild, du var den bästa
jag någonsin hade träffat, du var min
bästavän. Men du var stark, och det
kommer jag aldrig att glömma.
Jag kommer aldrig att glömma dig
morfar.
Jag älskar dig ♥

3 april 2007,


Kommentarer
Postat av: emelielindell; <3

FINNS HÄR GUMMSI! <3

2010-02-05 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0