det är någonting saknas, men tyvärr är det inte du

Jag är så trött på dig nu!
vill du inte att det ska bli
bättre mellan oss, så kan
vi lika bra skita i allt nu!
För jag orkar inte med din
lögner mer!




Igår i skolan var helt okej,
tina är bäst :D
sedan efter skolan kom
mammas killes son
hit till sverige :)
så igår gick vi ut och gjorde
en snöiglo, eftersom det
var martins första gång :)
idag så vaknade man av
att älskling skickade sms,
men jag orkade inte gå upp
ut sängen så jag låg kvar till det
var frukost. sedan åkte vi
till stan och kollade och hanlade lite :)
seen nu har vi haft mammas kompis
här och kollat melodifestivalen, som
bara blir värre och värre för varje år.
Men tur att Ola gick vidare i alla fall :)

Imorgon blir det upp tidigt och träna småtöserna.
Sen kommer älskling :) hihi.
sen vet jag inte vad som händer.



bild från igår :)

ha det bra så länge.
/ love lina   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0