glömt bort allting vi hade.. ?

vaknade brevid min undrebaraste idag också, underbart!
sen var det skolan, blää.. och när man kommer till
skolan så var det ytterligare en morgon som man inte
hade någon lektion på. KUL!!! eller inte.

annars har dagen flyttit på bra, rätt segt men helt okej.
efter skolan åkte jag hem, la mig i ettt bad och njöt av
varmen. förs rätt mycket när jagkom hem. efter det så
satten jagmig när och skrev ner historia frågorna på
datan. sen skickade amandasyster ett sms och sa att
hon var hemma, så stck ditt och pluggade en stund med
henne.

Nu har jag precis pratat med älskling i telefonen, snart ska jag
lägga mig och sova tror jag. blir att kolla igenom samhälle lite,
prov på det nästa torsdag ju ;s

och imorgon blir det skridskor, :D frilufsdag, det gillar vi :)
sen åker jag hem till älskling, och på kvällen blir det
att gå en lång runda med hans syster :)

nu i skola är det inget roligt. på fredag så är det någon
gruppdiskussion vi ska ha om medeltiden, nästa vecka
är det samhällsprov, (STORT), efter lover är det tyska och
kriminologiprov, veckan efter det är det UNIVERSUM!
KILL MEEEEE!



/ love lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0