som en blixt från himmeln

ishallen igår, var ju rätt lyckad,
behövde bara vara där i typ två timmar istället
för fem :)
sen lång rundan igår kväll var väldigt bra för mig, hehe .
sen påå kvällen var jag helt slut och kände för att
jag ville sova. somnade nog rätt tidigt, eller tidigt för
mig i alla fall. sen ringde klockan halv sju imorse
för jag och älskling skulle åka med tåget halv åtta.
usch, dagen idag har varit väldigt segt.
efter skolan gick jag och gabbie hem till mig och
åt lite, sedan pratat lite om fotbollen :)

nu sitter jag här med samhällsboken uppslagen och
undrar om jag ska plugga lite.. men jag orkar verkligen
inte. får lägga mig i ett bad först, sen får jag se om
jag verkligen orkar plugga! är  så trött på skolan
just nu. nu vill jag bara ha lov!

imorgon ska man ta bussen ut till dalhem
för att klättra med tjejerna i klassen,
kul faktiskt :)
sedan är det två lektioner som återstår :)
sedan är det änligen helg igen ;) gott!

efter skolan ska jag träffa hanna en stund,
sen ska jag åka till väla med gabbie. efter väla
blir det att åka hem till min kära far :)

nä nu ska jag nog gå och fylla upp badkaret med vatten,
skriver mer i helgen.

love lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0