this is your song

får väl börja med att berätta om i fredags när vi skulle klättra :)
började med att vi åkte bussen ut till dalhem, och gick till
LADAN för att klättra. ONLY tjejerna, så det var topppen :) hehe
Efter en stund när vi fått på oss grejerna så var det bara att klättra.
Har gjort det innan, och det är faktiskt kul :)

kommer bilder lite längre ner sen.

sen efter klättringen var det att åka tillbaka till skolan
och ha två lektioner till. sen slutade man tio i två :)

efter skolan åkte jag hem och hade absolut inget att göra
försökte kolla vad alla skulle göra denna fredagkväll. till
slut fick jag tag på linda och då blev det att hon kom till
mig sen för att kolla Let's dance, och som sagt det är inget
för mig :p haha .

sen var det att gå upp tidigt för att åka hem till älskling,
när jag kom hem till älskling, skulle han nästan precis åka.
Han skulle tävla i vinslöv. Sen åkte jag med hans mamma och
pappa till vinslöv för att kolla älskling, och sen sara som inte hade
tävlat i brottning på 4 år eller vad det var :p

sen efter några timmar i vinslöv åkte vi hem till älskling.
kolla melodifestivalen, sen var vi båda helt slut.
så då var det godnatt!
På söndag vaknade man av när älskling skulle gå upp, inte kul
för sen kunde jag inte somna oom... :( menmen.
älskling skulle åka till vinslöv för att brottas igen,
sen när jag hade gjort v mig och ätit tog jag tåget in till stan
för att träffa Varre och Gabbie, för vi skulle vara "Modell för en dag!"

Det var faktiskt kul att göra de, men jag gjorde en dum grej som
jag egentligen inte skulle gjort, och det var att köpa de bilderna. menmen
en kul grej :)

efter det åkte jag hem till gabbie en stund sen åkte jag in till stan
igen för att äta middag med älskling, sara och johan :)
alla hjärtans dag!
Det var ju inte precis en toppen mat jag fick. Haha
Sen skulle vi alla gå och titta på bio, fast jag och timmi
gick och såg "Luftslottet som sprängdes" sara och johan
kollade "Snabba cash"

Sen åkte jagoch älskling hem till mig! mysmys
och idag vaknade jag upp ännu en dag brevid min vackraste.
Sen var det skolan som gällde. Tråkigt men rätt lugnt. Mest kollat film.

Idag har jag inte gjgort så mkt, pluggat en del. Prov på torsdag.. Usch!

Nä, nu får jag har skriivit klart.  Kommer upp någgra bilder från i fredags och
igår från modell grejen.

/ love lina ♥














Kommentarer
Postat av: Emma L

riktigt fin bild den sista med lockigt hår

2010-02-24 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0