ett halv år!

ja, då börjar lovet ta sitt slut.
tråkigt faktiskt, har varit skönt nu närman varit ledig.

har varit mycket med älskling, har träffat saknade soife också :)
sen trräffat hanna en stund också :)

6 månader har gått, & jag ville bara säga att du är den finaste personen på hela denna jord, och att du har en otroligt stor plats i mitt hjärta. varje gång du tittar på mig, mår jag så väldigt bra. du får mig att känna mig speciell, jag vill få ett toppen liv med just dig, för jag vet att jag hade mått så bra med dig. du ser mig precis som den jag är, och tar mig för den jag är. det är du som gör att jag kan se mig i spegeln utan att må dåligt, för du gör mig så underbart lycklig & fin på något sätt. och då skiter jag i allt annat. jag bara älskar att vakna upp med dig vid min sida. det är något speciellt med dig, något som förändrar hela min värld. jag hade kunnat ge upp exakt allt för dig, och det vet du. jag kan stolt erkänna, att en del av mig kommer alltid tillhöra dig. oavsett vad som händer, kommer alltid en del av mig tillhöra dig. och att jag är din flickvän, bara din. jag vill att du ska kunna stå ut med mig, i hela livet. för jag kommer alltid vara vid din sida.

25 augusti 2009, är en dag jag alltid kommer att minnas. Jag älskar dig så otroligt mycket! <3<3




Ikväll åker jag hem till pappa, imorgon blir det att ta det lugnt, sen ska jag nog träffa tova en stund, efter det åker jag hem till älskling. och på söndag blir det att kolla älskling när han brottas. sen sova hos pappa :)

på måndag blir det brandorama hela dagen med klassen :)

/ love lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0