you're the star

jaha, då var det redan den första februari.
imorse ville jag bara liggar kvar i sängen
när klockan ringde, ;s menmne..
skolan idag var helt okej. sista lektionen
som var engelska, var seg!

berätta lite hur helgen varit, så har den varit
toppen :)
i fredag var jag och älskling hemma hos min pappa,
kollade lite film. sen på lördag morgon var det upp
tidigt, för sen skulle vi åka till hans farmor och farfar
med hans familj :)
blev en långrunda med alla hundrarna och lite snöbollskrig.
jag lyckades inte så bra att få ner johan i snön, men han
lyckades några gånger :p hehe
det var härligt väder, och en mysig runda :)

söndags åkte jag hem från älskling halv tio :(
tråkigt, men var tvungen för jag skulle träffa småtjejerna.
sen fixade jag lite på mitt rum och pluggade.

nu ska jag snart gå upp till mormor och hjälpa henne,
sen blir det bara att ta det lugnt,
imorgon så ska man åka och kolla bio med tyskan,
om jag har rätt var det någon tråkig film om hitler :p
och det är en lång dag , ;(
efter skolan ska jag träffa älskling :)
underbart!


Jag älskar dig Timmi!  :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0