Av alla stjärnor på himlen, lyser du starkast.

Skolan idag var helt okej, förutom gympan..
Där jag trampade snett med foten, och det ggjorde jävligt ont!
sen återstod bara två lektioner till SOS och Historia. Rätt soft!
Sen åkt jag med tina ner till stan, och stannade med henne
tills hennes buss kom. Mysmys, :)
sen på bussen hem träffade jag på alexandra, så satt vi och
snackade lite
när jag kom hem packade, duschade och nu sitter jag här
och väntar på att älskling ska komma. eller jag ska gå till
hemmakväll och möta upp honom där, :)
blir älskling hela helgen, underbart. har saknat dig älskling!

ikväll blir det hem till pappa och imorgon så ska jag och älskling till
hans farmor och farfar, :)
sen på söndag blir det åka hem tidigt från älskling för ska träna små
tjejerna, sen blir det väl att plugga hela söndagen ;s bläää..

/ love lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0