.. ?

Vet inte hur jag ska förklara denna dag.
Har verkligen inte  varit en bra dag..
Men tack tina för att du i alla fall kan få
en på andra tankar i skolan i alla fall.

Hoppas att morgondagen inte blir det samma..

Idag i skolan så var det först tyska som var hur
tråkigt som hellst. Sedan var det matte, som var
ännuu värre, efter matten skulle vi ge oss av
till Kärnan, för Evelina och Filippa skulle prata
om Kärnan. Efter vi hade varit där så återstod
en lektion till, och det var kriminologi.
Fick sluta tidigare i allla fall, sedan drog
jag och tina till stan och tog en Vitlöksbaguet på
Grafiti. Mysigt.

Imorgon är det onsdag, skola som vanligt och efter
skolan ska jag dra till Maria Park, och hjälpa till där
på öppet hus.

Nu orkar jag inte skriva mer, för jag mår inte bra och
är inte på humör heller..

Men ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0