falsk!

börjar bli riktigt trött på detta.
nu passar det när du har mer
tid för dina vänner.
varför ska jag ens kämpa
för att det ska fungera mellan
oss, när du "glömde" bort
mig när du inte hade tid.


Lovet har varit hela underbart, synd att det börjar ta slut nu bara.
Menmen, har vänner och pojkvän att tacka för ett fantastiskt lov :)
Det nya året har börjat bra, och nu hoppas man att det kommer
fortsätta gå bra i skolan nu när man börjar :)
Imorgon ska jag på teater med Tina, förmodar att det är några till
från klassen och från A & B klassen.
Sen efter teatern ska jag åka skridskor och timmi.
På lördag blir han 19, en stor pojke nu ju :) hehe.
Får hoppas han blir glad för min present iallafall (a)

Sen på måndag börjar skolan igen, och allt blir som vanligt.

Fick tillbaka min moppe igår, jävla idioter som nu gjort detta!
Men kan ju inte säga att jag är nöjd med att jag fick tiillbaka den,
kan knappt tro att de gjort något med den.


Farfar du är stark!

Tror nog att jag ska sova nu, ska upp vid åtta imorgon.
Ha det bra.

Puss / Liiiiinaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0