four days left

ännu en skoldag avklarad.
nu sitter jag och gör en samhällsuppgift. men ska snart dra mig hem till lillasyster :)
blir väl att sitta och snacka en massa och ha det trevligt, saknat dig gumman <3

imorgon är det skola igen och efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra. ska göra klart samhällsuppgiften i alla fall.

torsdag efter skolan blir det att träffa lina, blir fira våra födelsedagar då, hehe
efter det bir det att kolla älskling när han brottas sedan sover jag hos honom. :) <3

sen är det äntligen helg igen, och på lördag fyller jag år :)
och på söndag fyller lina år, hihi :)

men nu ska jag fortsätta med min samhällsuppgift och sedan gå hem till syster.


ha det bra

/ liiiiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0