åttondemarstvåtusentio

Måndagmåndag, idag började med att jag vaknade upp
brevid min finaste :) sen blev det lite frukost sen körde
älskling mig hem för jag skulle hämta några böcker jag
skulle ha med mig till skolan.  Sen tog jag bussen till
skolan, och skolan var rätt okej. Förutom det sista
vi skulle göra efter engelskan och det var att lyssna på
en tråkig föreläsning, tror nog hälften somnade,  (a) haha

efter skolan var slut gick jag till bussen och åkte hem,
sen har jag bara tagit det lugnt. Ska nog ta och plugga
snart, för det är ju prov imorgon! usssch.

Men efter det provet så blir det helt lugnt, då är det
bara debatten man behöver oroa sig för.

Imorgon så blir det skola till halv fyra.. Efter det ska
jag till stan och simma med hanna. Efter det så
ska jag bara lägga mig i sängen och njuta av att
inte behöva plugga :) haha


Nu är det bara 18 dagar kvar innan det är påsklov,
ska bli underbart :) haha och jag hoppas att
våren kommer nu. För jag vill ha sommar :)


/ love lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0