Du är den bästa som hänt mig

Skolan idag har varit seg som fan..Först matteprov på
morgonen, sen så var det tyska. Rätt rolig bara en massa
musik, hehe. Efter det var det ungefär två och en halv timme
skrivning på debattartiklen, är snart klar! Sen återstår bara
naturkunskaps texten och tyska glosor. Sen kan
man bara luta sig tillbaka och softa :)
Efter skolan stack jag hem till linda en runda, mysigt!
Nästa vecka på onsdag blir en halv dag för sen är det
fotbollscup på skolan, sen på torsdag blir också en halv
dag för det blir bio. Sedan på fredag blir också en halv
dag för det blir att kolla bio då också. Sen är det LOOOOOV!

Imorgon är det fredag! UNDERBART. Blir älskling hela helgen! :)
Söndag blir deet att träna tjejerna och sedan modell för en dag
med nicole och gabriel :) hehe

Sedan återstår det bara en vecka kvar innan lovet!

Och på lovet blir det att ut och JOGGA rätt mycket, annars
lär man väl inte klara biptestet efter lovet, har ju inte tränat
så mycket nu sen jag slutade på fotboll (a)

Nä nu blir det att plocka undan det sista på rummet, sedan ska
jag ringa och prata med älskling innan man skalägga sig!

Ha det bra
/ love lina ♥


Hahah, hittade en gamal bild på mig och lindas fötter med
vantar på :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0