I saw something in your beautiful eyes

Ojdå, det var ett tag sen  man skrev här .. hehe

Det har varit en jobbig vecka i skolan, har blivit en massa plugga..
Är rätt skoltrött nu, så nu vill man bara ha lov. Vårvädret är pågång
också, UNDERBAT!
I fredag så vaknade jag upp brevid älskling, låg och drog oss en stund
i sängen, sen hämtade han syster oss och körde oss in till stan. Sen sa
jag hejdå till älskling, för han skulle åka till Luleå och brottas. :(
Sen så ville jag försöka få igång min moppe innan jag skulle hem
till nicole, och det lyckades jagockså :p haha
Sen körde jag en runda, det var rätt obekvämt eftersom man inte kört nu på
ett tag, men kändes skönt för nu kan man köra till skolan igen, är så trött
på bussen som alltid är försenad.
Hade en underbar kväll med nicole, vi kollade film och hade det mysigt.
Sen igår vaknade jag av att telefonen ringde klockan halv tio, då fick jag inte
sova längre för min kära pojkvän :p haha
Efter vi pratat en stund så gick jag upp och åt frukost, sedan gick jag ut en runda
och gick.  Sen kollade jag lite fotboll, och sedan gjorde jag v mig för att
senare åka hem till min faster och fira henne :) och så blev det lite käk och melodifestivalen.
Tyckte låten var bra som vann, men Sverige kommer inte komma långt med denna
låt heller.
Menmen...
Sen vid halv två körde vi hem, och jag gick och la mig för jag skulle upp
tidigt idag. Men vaknade klockan åtta av att min gamla tränare ringde och frågade
om jag ville vara med och spela. Men jag sa nej. Sen körde jag bort till träningen och
tränade småtjejerna, efter det gick jag ut i det fina vädret med tova, vi tog en runda inom
solariumet också (a) hehe.
Nu siitter jag här och har tråkigt. Borde plugga, men det får väntas till ikväll ;) haha

Skolan imorgon, sen är det inte många dagar kvar innan det är LOV :D

/ love lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0