I'm a champagne supernova in the sky

Haft en underbar helg med älskling! :)
Fredags åkte jag hem till älskling, blev
bara ta det lugnt, kollade Mysteriet på Greveholm :)
Lördgas så kollade vi klart på Mysiter på Greveholm,
sedan åkte älskling för att döma fotboll, jag stannade
kvar hemma hos honom och skrev på arbetena som ska
vara klara till torsdag och fredag. SNART KLART :)
Sen på kvällen åkte vi hem till mig, blev att bara ta
det lugnt, mysa och kolla film!
Söndag, blev det att jag stack och tränade tjejerna,
sen åkte jag hem och gjorde v mig för att sen
åka till stan med Nicole och Gabriel, för att
vara modell för en dag :)
Men fyfanken vad lång tid det tog igår...


Nu måndag, skolan idag var rätt soft. Slutade kvart över tolv,
fast stannade kvar i skolan till kvart i två med tina. Blev klar med
svenska debattartiklen, :)
Nu ligger jag i sängen och kollar tv, orkar inte göra mer.
Har ont när jag andas också ... 
Ikväll får jag  väl se vad jag gör, kanske går ut och går en runda.

Nä nu ska jag kolla klart filmen, ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0