Morfar, you're an angel

Grattis på födelsedagen morfar!
Igår blev du 81 år.
Jag hoppas du har det bra där
uppe bland alla änglar.

Jag saknar dig, det är fortfarande
tomt utan dig, snart är det tre år
sen du tog ditt sista andetag.

Du var den jag såg upp till
du var min bästavän.

Morfar, jag ska fortsätta gör dig
stolt, så som jag gjorde när du fanns.

Jag vet att någonstans inom oss
är vi alltid tillsammans.
Och någonstans inom oss kan vår kärlek aldrig fly.

Du finns över allt
I tankarna
I tårarnaa
I skratten
I hjärtat,
& inte minst i minnena

Minnena man aldrig vill glömma
sånt som jag bara vill minnas.
Men man vill inte minnas allt
Inte slutet av historien, där allt slutar sorligt!

3 april 2007, Bertil Johnsson! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0