PÅSKLOV!

I fredags så åkte jag till pappa med Timmi. På lördag vaknade
man tidigt... Sedan skulle man ut i regnet och döma fotboll
och sen se när tjejerna spelade fotboll. F00 vann sin första
match, sedan blev det förlust för F98, men nya tag till serien
börjar. Sen åkte jag hem till älskling, kollade rögle med hans
mamma på tv, för timmi åkte ju till ängeholm och kollade.
Sen på kvällen så åkte vi hem till hans farbro, sen hem och
sov.
Söndag så hade man ju ställt fram klockan, och det är
verkligen inte kul! Vi åkte hem till hans farmor och farfar hela
dagen, sedan en runda ut till väla!
En bra start på lovet :)
Idag, så hade jag ställt klockan klockan 8 för att jag skulle till
tina och timmi skulle till sin farfar.  Men bara de, att klockan var
ju egentligen SJUUUU! min mobil brukar aldrig ändra klockan själv,
men det hade den ju gjort nu... KUL ju. Så vi låg kvar i sängen
pratade en massa och kollade tv. Sen när klockan var halv tio,
så körde timmi mig hem till tina. :)
När jag kommer hem till tina, så sover den lilla figuren ;) haha
Sen när hon hade ätit så gick vi ut i stallet och skulle fixar hästarna
för vi skulle ut och rida en runda. Men hästana var så spring humör,
så vi kom inte så långt. Men sen gick vi in och gjorde chockladbollar
och satte oss och kollade film. Fast filmen var inte så bra, så vi
gick upp och spelade kort.

Tror inte att denna dagen är min dag idag,för sen när jag skulle ta
bussen hem så hade jag kollat att bussen gick 14.58, men när vi kommer
till busshållsplatsen så gick bussen 14.48 och nästa gick inte förrens en timme
efter. Och då skulle jag inte hinna till domarkursen.. Men blev hämtad så jag kom
i tid till domarkursen. Haha inte min dag idag.

Imorgon, blir det att träffa Tina, Jack och Viktor.

Upptaterar mer senare i veckan!
Ha det najs.
/ Love lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0