We are the world

Då var denna vecka avklarad. Har gått rätt snabbt.
Men varit en jobbig vecka.
Men nu är två prov avklarade, nu är det bara en
inlämning på måndag, prov tisdag, torsdag är det debatt.
Sen blir det att bara slappna av :)

Veckan har både varit bra och jobbig, idag på idrotten
var det massge. UNDERBART, tina är grym :) sen var det
kriminologi prov, som faktiskt gick bra. Eller det kändes
bra i alla fall. Bättre än igår på tyskaprovet :p haha

Nu är det äntligen fredag igen, efter skolan la jag mig
i sängen och kollade på film. nu har jag precis gjort klart
arbetet som vi ska lämna in på SOS-lektionen på måndag.
Snart kommer älskling hit, :) <3

Imorgon ska jag döma fotboll igen, som man nu inte har
gjort på hur länge som helst, så får se hur det går. Men
ska nog gå bra. Efter det åker jag hem till älskling och stannar
där på söndag.

Just nu hoppas jag bara på att jag inte blir sjuk, för har känt mig
lite halv kraslig hela veckan.

Hade varit skönt med lov igen (a)

Nu är i alla fall våren på väg hit, och det är skönt. Så
snön försvinner och sommaren kan komma :D

Nä nu ska jag nog kolla tv en stund. Ha en trevlig fredag!

/ love lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0