You're my everything

Nu har lovet tagit sitt slut.. tråkigt faktiskt, för det
har varit så underbart att vara ledig. menmen.
idag var klassen på brandorama och gjorde en
massa roliga saker, men jag gillar verkligen inte
vädret.. Men vi hade riktigt kul i alla fall:)
Tillbaka tillskolaan imorgon, lååång dag. efter
skolan ska jag plugga med hanna på biblan. :)

Onsdag blir att plugga, tyska prov på torsdag
torsdag blir det åter att plugga för att ha
kriminilogi prov på fredag.. KUL, eller INNNNNTE!

Vill ha somma & sommarlov!
Jag vill att snö ska försvinna nu, för det
börjar bli riktigt jobbigt nu. Nu har snön varit
här för mycket.

SOL SOL SOL SOL SOL
VARME VARME VARME

Ha en fortsatt trevlig kväll. nu ska jag
titta tv en stund och sen sova.
Sovmorgon imorgon, underbart :)


Förlovad med min underbaraste!<3
25/2-10


/ Love Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0