In heaven!

Idag vad det begravning för farfar, en mycket fin begravning. Bra sång och låtar.
Efteråt, träffades släkten och fikade lite.
Jag vet att någonstans inom oss
är vi alltid tillsammans.
Och någonstans inom oss kan vår kärlek aldrig fly.

Du finns över allt
I tankarna
I tårarnaa
I skratten 
I hjärtat, 
& inte minst i minnena

Minnena man aldrig vill glömma
sånt som jag bara vill minnas.
Men man vill inte minnas allt
Inte slutet av historien, där allt slutar sorligt!
Du finns över allt
I tankarna
I tårarnaa
I skratten 
I hjärtat, 
& inte minst i minnena

Farfar, jag saknar dig jätte mycket. 
Du får ha det bra i himlen, och ta hand om
morfar!


Ikväll blir det en tacokväll med små tjejerna i laget, ska
bli väldigt roligt.
Här kommer lite bilder från kyrkan.
Sen avslutar vi denna bild på :
Morfar, jag och farfar ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0