Andra dagen!

Hejhopp alla läsare!
Idag blev det inte så mycket vandring för min del.
Vaknade några gånger i natt av att jag hade ont i
ryggen, sen jag trillade igår.
Så när vi började vandra idag så kändes det i ryggen.
Men jag kämpade på och följde med upp till glaciär kanten
men sen vände jag med viola, tillbaka till vandrahemmet.
Så det blev att ta det lugnt och sov lit. Sen kom de andra tillbaka
och då blev det massa mys och prat. Sen var det dags för kvällsmat.
Efter kvällsmaten blev det lite möte om vad vi ska göra imorgon , och vi
ska gå i grotter. :) 

Efter mötet försökte jag få igång datan och internet men internet ville inte
fungera. Så därför blir det en sen uppdatering. Hehe

Bilder får ni kolla på FB sålänge, slänger kanske in några bilder imorgon här :)
Det är mycket fint här där vi bor, bara lite kallt ;)

Nu blir det sleeeep time! Godnatt!


/ liiiinaNilsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0