Tredje dagen!

Så då var tredje dagen avklarad!
Tyvärr har vi haft väldigt dåligt väder idag.. Regnigt och kallt.
Men det har varit en upplevelse idag. Har gått till tre olika grottor.
Trodde inte jag hade så mycket klosterförbi, men ja det gick i
alla fall :)
Sen skulle jag och Johanna ta en annan väg hem, men vi gick
lite vilse först innan vi hittade tillbaka till asfalltsvägen :)

Imorgon kommer vi åka till lite olika ställen och vandra.
Vi ska b.la titta på lite vattenfall och andra saker.

Mer uppdatering kommer imorgon.  Snart blir det lägg dags,
är rätt trött ikroppen nu. Hemfrärd på fredag kväll.

Ha det bra sålänge.
Jag saknar min pojke, timmi kvist <3
/ Liiiina Nilsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0